Foto: Polar

Foto: Polar

Kjapp og enkel trening for deg som har travle dager

Ikke tid til å dra innom treningssenteret? Prøv disse effektive treningsøktene som kan utføres der det måtte passe deg. 


‎«Jeg vil trene, men jeg har ikke tid til å dra til treningssenteret.» Høres det kjent ut?


Du er ikke alene om å tenke slik – lite tid er den vanligste årsaken til at folk dropper trening, men er det et reelt hinder eller bare en unnskyldning?

Faktum er at du ikke trenger mye tid for å gjennomføre en effektiv treningsøkt, og du trenger ikke nødvendigvis å gjøre det på et treningssenter.


Hvis du har lite tid er intervalltrening med høy intensitet (HIIT) med korte intense økter og raske restitusjonsperioder, den beste muligheten din til å få en effektiv trening som øker VO2max og bygger muskelmasse.


Tren hvor som helst, når som helst med disse 3 HIIT-treningsøktene. Har du en treningsklokke, kan du samtidig sørge for at du trener nok og med korrekt intensitet.


1: 

Video av øvelsene:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=HlHav-76q68&feature=emb_logo


2: 

Video av øvelsene:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=i4FV2SbIJJk&feature=emb_logo


3: 

Video av øvelsene:

https://www.youtube.com/watch?v=DBacTuaPFGc&feature=emb_logo


Tilbake
Eksperttips
 

Nå målene med mental trening

 
Finn motivasjon til å trene
 
5 tips til utendørs intervalltrening
 
Tips til motbakkeløp
 
Styrketrening for løpere